Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Ain and Im 15 y/o.
-Thanks sudi datang blog ain..-

Story Owner Linkies


Credits
Template by Mal
Cute header by Ain
Blog owner: Ain Yassin
Best view: Google Chrome
AKU CUBA BERUBAH
Saturday 23 August 2014 | 05:53 | 0 comments


Dunia kini semakin aneh
manusia kini semakin pelik

aku kini sedang mencari siapa diri ku...apa yg sudah aku lakukan .. mengapa aku melakukan
semakin aku mengingatinya semakin malu aku..

astarfirrullahhalazim.. apa yang sudah aku lakukan.. aku bertindak tanpa berfikir
aku sudah banyak membuat dosa..kini aku perlu membuka mata ku ...melihat dunia kini..mendalami ilmu allah dengan lebih mendalam.. usaha sendiri.. hidup berdikari .. 

kerana
                                tiada teman di alam barzah kecuali amalan mu......



mencari jalan allah

untuk berubah amat sukar ..aku perlukan waktu


Old things | New things